CTAC nieuws.

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 02/02/2016 09:09
Microsoft Convergence 2015
Namens Ctac bezocht Pieter de Wit, Sales Manager MS Dynamics CRM, samen met enkele klanten de Microsoft Convergence 2015. Tijdens hét Microsoft event lag de focus - hoe kan het ook anders - nadrukkelijk op CRM. Het EMEA-event was groter van opzet en presenteerde de grootste release in CRM ooit.

Toen Microsoft CRM in 2003 werd gelanceerd, was het vooral een tool voor registratie. Door de jaren heen heeft zich dat ontwikkeld tot engagement. En nu is het de tijd van predictive CRM-functionaliteiten. Microsoft introduceert met deze release van CRM Online de toepassing van machine learning.

Het systeem denkt met je mee
Zet je een nieuwe opportunity in het systeem? Dan krijg je meteen een probability-score te zien om deze om te zetten in een lead. Bovendien krijg je advies over de beste vervolgstappen die je kunt zetten.

Pieter de Wit is enthousiast: "Dit is echt een stevige release, drie keer zo groot als de grootste update tot nu toe. En het mooie is, voor huidige klanten met een Microsoft Dynamics licentie is dit een gratis update." De nieuwe versie biedt onder meer: documenten genereren vanuit het CRM-systeem, nauwere integratie met Excel, enquêtes voor klanttevredenheidsonderzoeken en een klantportal.

Bent u benieuwd welke nieuwe functionaliteiten voor u echt van toegevoegde waarde zijn? Neem dan gerust contact op met Pieter de Wit.


Eigen portal voor klanten Celectric
maandag 1 februari 2016
Celectric is leverancier van hoogwaardige producten op het gebied van energie in de vorm van tractiebatterijen, startbatterijen, stationaire batterijen, laders en aanverwante serviceartikelen. Om hun klanten nog beter van dienst te zijn, besloot Celectric om een klantportal te laten ontwikkelen door Ctac.

Via deze portal hebben klanten zicht op alle producten die zij in gebruik hebben. Per product hebben zij inzicht in zaken als de onderhoudshistorie, storingen, rapportages en gepland onderhoud. Ctac bood een oplossing gebaseerd op Microsoft Office 365 met de specifieke configuratie en invulling die aansloot bij de wensen van Celectric.

Zowel voor de klanten van Celectric als voor Celectric zelf biedt deze oplossing veel tijdsbesparing. Klanten hoeven namelijk niet meer te bellen om onderhoudsrapporten of de historie op te vragen. De data in deze oplossing wordt bovendien rechtstreeks vanuit SAP ontsloten. Dit scheelt veel invoertijd.

Op dit moment onderzoeken Celectric en Ctac of in de toekomst ook data rechtstreeks afkomstig van sensoren in de batterijen gekoppeld kan worden. Dat zou direct zicht geven op de actuele status van batterijen. Het systeem zou dan kunnen signaleren dat preventief onderhoud wenselijk is.

TRADE ID DATE AND TIME PRICE NUMBER OF SHARES TYPE
13 02/02/2016 16:01:37 CET 2,153 177,00 Exchange Continuous
12 02/02/2016 16:01:37 CET 2,153 23,00 Exchange Continuous
11 02/02/2016 15:35:23 CET 2,153 177,00 Exchange Continuous
10 02/02/2016 15:35:23 CET 2,153 23,00 Exchange Continuous
9 02/02/2016 15:29:55 CET 2,19 53,00 Exchange Continuous
8 02/02/2016 13:53:53 CET 2,209 12,00 Exchange Continuous
7 02/02/2016 13:32:40 CET 2,209 12,00 Exchange Continuous
6 02/02/2016 12:12:21 CET 2,209 291,00 Exchange Continuous
5 02/02/2016 12:12:21 CET 2,209 12,00 Exchange Continuous
4 02/02/2016 12:12:21 CET 2,209 12,00 Exchange Continuous
3 02/02/2016 09:44:24 CET 2,219 10,00 Exchange Continuous
2 02/02/2016 09:44:24 CET 2,219 12,00 Exchange Continuous
1 02/02/2016 09:00:01 CET 2,19 1,00 Auction

tijd 17.15
EUR 2,153 en vol. 815



Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL