Elke woningcorporatie heeft te maken met niet-planmatig onderhoud. Dat geldt ook voor Maasdelta. Deze Rotterdamse corporatie verbeterde én versnelde het onderhoudsproces met CHARE van Ctac. Deze innovatieve oplossing op basis van SAP fungeert als schakel tussen corporatie en aannemers.
CHARE is ontwikkeld op een stevig fundament van SAP Business All-in-One. Het niet-planmatige onderhoudsproces verloopt dankzij CHARE eenvoudig en overzichtelijk. Klachten worden snel opgepakt en afgewikkeld. CHARE ondersteunt elke stap in het proces. Het proces start met het vastleggen van de klacht en het inplannen van de reparatie. Als de klus is afgerond, staan de gemaakte uren en het verbruikte materiaal direct in SAP.
Nu CHARE ingevoerd is, kan Maasdelta voortaan zelfstandig vaklieden inplannen. De corporatie is eenheidsprijzen overeengekomen met de aannemers waardoor deze geen offertes meer hoeven te maken. Hierdoor is het aantal administratieve handelingen bij zowel Maasdelta als de aannemers enorm gedaald.
Bekijk de video op
http://www.ctac.nl/Actueel-Nieuws/News/September-2013/Video-Maasdelta-regelt-niet-planmatig-onderhoud-me
Onderaan bij Bekijk de video boven dit
Benieuwd naar de kracht van CHARE voor uw organisatie? Neem contact op met Ctac via AssetValue@ctac.nl