CTAC, Maasdelta regelt niet-planmatig onderhoud met CHARE

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 17/10/2013 16:20
Elke woningcorporatie heeft te maken met niet-planmatig onderhoud. Dat geldt ook voor Maasdelta. Deze Rotterdamse corporatie verbeterde én versnelde het onderhoudsproces met CHARE van Ctac. Deze innovatieve oplossing op basis van SAP fungeert als schakel tussen corporatie en aannemers.
CHARE is ontwikkeld op een stevig fundament van SAP Business All-in-One. Het niet-planmatige onderhoudsproces verloopt dankzij CHARE eenvoudig en overzichtelijk. Klachten worden snel opgepakt en afgewikkeld. CHARE ondersteunt elke stap in het proces. Het proces start met het vastleggen van de klacht en het inplannen van de reparatie. Als de klus is afgerond, staan de gemaakte uren en het verbruikte materiaal direct in SAP.

Nu CHARE ingevoerd is, kan Maasdelta voortaan zelfstandig vaklieden inplannen. De corporatie is eenheidsprijzen overeengekomen met de aannemers waardoor deze geen offertes meer hoeven te maken. Hierdoor is het aantal administratieve handelingen bij zowel Maasdelta als de aannemers enorm gedaald.

Bekijk de video op
http://www.ctac.nl/Actueel-Nieuws/News/September-2013/Video-Maasdelta-regelt-niet-planmatig-onderhoud-me

Onderaan bij Bekijk de video boven dit
Benieuwd naar de kracht van CHARE voor uw organisatie? Neem contact op met Ctac via AssetValue@ctac.nl



Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL