TIE Kinetix en Sanoma Media introduceren Home Deco Channel Guide

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 24/08/2011 09:47
Professionele presentatie woonleveranciers op dealersites
Hoofddorp, 24 augustus 2011 - Sanoma Media gaat leveranciers in de woonbranche de mogelijkheid bieden hun productinformatie professioneel te presenteren op de websites van hun dealers. Met de Home Deco Channel Guide, een digitale oplossing in samenwerking met TIE Kinetix.

De Home Deco Channel Guide is gebaseerd op het TIE Kinetix Content Syndication Platform, waarmee leveranciers hun productinformatie en campagnes centraal kunnen publiceren en onderhouden op de websites van hun dealers. Daarnaast wordt dezelfde content gepubliceerd op het Sanoma Home Deco netwerk, waaronder vtwonen.nl.

Snel en flexibel
Voordeel is dat zo de locale dealers worden ontlast en de leveranciers zelf snel en flexibel de juiste collecties en campagnes via dit netwerk kunnen plaatsen. De leverancier kan zijn producten in de juiste look & feel presenteren en de dealer heeft er op een makkelijke manier mooie en informatieve content bij.

Hoger bereik
Daarnaast geeft de koppeling met het Sanoma Home Deco netwerk een hoger bereik en verrijking van content voor leveranciers en dealers. De Home Deco Channel Guide wordt gelanceerd op de Woonbeurs Amsterdam, die van 24 september t/m 2 oktober wordt gehouden in de RAI.

Toegevoegde waarde
“Het is een verrijking van ons online portfolio en stelt ons nog beter in staat de consument op het juiste moment van de juiste informatie te voorzien,” zegt Martijn van der Neut, online uitgever Home Deco van Sanoma Media. Ook Jan Sundelin, CEO of TIE Kinetix, is blij met de samenwerking. “We kunnen onze kennis, competenties en software daar inzetten waar die een grote toegevoegde waarde creëren voor zowel leveranciers, dealers als consumenten. De Home Deco Channel Guide zal naar verwachting resulteren in een unieke mix, bestaande uit ons geavanceerde Content Syndication Platform, de product en campagne content van leveranciers en Sanoma’s content en mediabereik.”

Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, customer media, televisiezenders, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland.
Sinds 29 juli 2011 is Sanoma (67%) eigenaar van SBS Nederland, samen met partner Talpa (33%).

Het portfolio van Sanoma Media bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, Net5, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl, SBS 6, Startpagina.nl en Veronica magazine.

Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren.
Met de toevoeging televisie kan nog meer worden ingespeeld op de multimediale behoefte van de consument en de adverteerder. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op www.sanomamedia.nl

Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van Sanoma Media B.V., een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomamediaNL





Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL