Kom uit die spits in het Qurius Inspirience Center

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 05/11/2010 16:33
Zaltbommel, 5 november 2010 - Op maandagmorgen 8 November vindt met de Tweetup Kom uit die spits de landelijke opening plaats van de Week van het Nieuwe Werken. Vermijd de file en begin je werkdag op een aangename flexplek, het Qurius Inspirience Center!

De Tweetup Komt uit die spits, is een ontbijtbijeenkomst langs de A2 om mensen uit de spits te halen en kennis te laten maken met het nieuwe werken. Flexibel werken is het alternatief voor elke ochtend reizen in de drukke ochtendspits of in de file te staan.

Waar: Qurius Inspirience Center, Van Voordenpark 1a, Zaltbommel

Tijd: 8 november, 7.30 - 10.00 uur
Programma:
07.30 uur Inloop en koffie/thee/croissantje

08.00 uur Welkom door Wibo Koole (directeur Natuur en Milieu), gevolgd door korte presentaties van o.a. Louis Lhoest, directeur International Business Veldhoen+Company; Ruud Kleijnen, gemeentesecretaris Veghel over Seats2Share; John Reynders, directeur Business Marketing Organisatie, Microsoft Nederland

08.30 uur Opening van de Week van Het Nieuwe Werken door John Reynders

08.45 uur Workshops, netwerken, flexwerken

10.00 uur Einde en filevrij op weg

De campagne 'Het Nieuwe Werken doe je zelf' wil werknemers en werkgevers aan het denken zetten over Het Nieuwe Werken, vooroordelen wegnemen en voordelen laten zien. Het startsignaal voor deze grootschalige, landelijke campagne wordt gegeven met 'De Week van het Nieuwe Werken' (8-14 november) waarin werknemers en werkgevers worden afgeroepen om via social media, kranten, billboards en radio te gaan experimenteren met flexibel werken.

Qurius heeft "new ways of working" als speerpunt in zijn toekomstvisie opgenomen en kan bedrijven helpen de benodigde technologie te implementeren. Sinds kort biedt Microsoft Online diensten aan die Het Nieuwe Werken binnen bereik brengen van het MKB. In het Qurius Inspirience Center kunnen bedrijven informatie vinden over Het Nieuwe Werken, en kennisnemen van de praktijkervaringen die Microsoft en Qurius inmiddels zelf hebben opgedaan.

De campagne 'Het Nieuwe Werken doe je zelf' is een initiatief van Stichting Natuur en Milieu. Hoofdpartners zijn Microsoft, Centraal Beheer Achmea, NS, het ministerie van Verkeer en Waterstaat en de Taskforce Mobiliteitsmanagement (Platform Slim Werken Slim Reizen) en zal 6 maanden duren. http://www.hetnieuwewerkendoejezelf.nl/.

[einde bericht]











Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL