Nieuwe campagne Binck moet nieuwe klanten brengen.

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 13/09/2004 15:53
Met de nieuwe campagne; "gratis realtime streaming koersen", wil Binck haar aantal klanten fors uitbreiden en dat kan de koers van het aandeel Binck terug in de twee euro drukken.
Groeide het aantal klanten in het eerste kwartaal 2004 tot ruim 13.000 en werd een netto-winst (niet door accontant gecontroleerd) van EUR 1,2 miljoen behaald, zullen ook de extra kosten van campagnes als risico tot verschraling van de marges kunnen betekenen.
Toenemende concurrentie zal ook tot druk op de marges kunnen leiden, maar de nieuwe elektronische systemen kunnen vrijwel tegen dezelfde "prijs" meerdere orders aan. De omzet zal de doorslag moeten gaan geven en nieuwe klanten is het doel.
Maar Binck wil het verleden, van mindere cijfers, met de nieuwe campagne van zich afschudden en dat bleek al uit de cijfers 1e kwartaal 2004 en een nettowinst over het eerste halfjaar van 2004 van 0,24 miljoen euro, vergeleken met een verlies van 4,69 miljoen euro een jaar eerder en voert de strijd om de internetklant hiermee op!
Wij van de redactie hebben al meerdere malen geschreven, service en snelheid zullen in de financiele branche klanten trekken en dan mag het soms ook wel een beetje meer kosten.
Vandaag is de beurs positief gestemd en Binch doet daarin mee.
De huidige koers is EUR 1,96 (+ 0,06) en Binck kan weleens door een Bank opgekocht worden.
Binck hebben wij op een kopen staan.



Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL