KPN gaat internationale M2M-samenwerking aan

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 11/07/2012 09:12
KPN gaat samen met de mobiele operators NTT Docomo, Rogers, Singtel, Telefonica, Telstra en Vimpelcom een wereldwijde, technische samenwerking aan voor het verder ontwikkelen van machine to machine (m2m)-oplossingen voor mobiele communicatie. Met de samenwerking willen de operators tot één wereldwijde oplossing komen voor multinationals die hiermee verschillende aangesloten apparaten kunnen bedienen in verschillende landen.

De alliantie zal een wereldwijd toepasbaar product opleveren, een unieke SIM met een eenduidige webinterface en gecentraliseerd managementplatform. Dit moet het mogelijk maken om de status en het gebruik van m2m-oplossingen over de gehele wereld te monitoren via het Jasper Wireless Control Center.

Het doel van de samenwerking is om de verkoop van m2m-oplossingen te stimuleren in een aantal sectoren, zoals de consumentenelektronica- en de autobranche. De m2m-oplossing maakt het mogelijk om in deze sectoren nieuwe businessmodellen te ontwerpen, nieuwe producten en diensten te creëren en de operationele kosten aanzienlijk te verlagen voor klanten.

Calvi helpt KPN met VoIP-facturatie
Telecomdienstverlener KPN International gaat gebruikmaken van de facturatie- en analysefunctionaliteiten van Calvi. Dit bedrijf helpt telecomaanbieders aan managementoplossingen. Met de functionaliteiten kan KPN zijn telecomdiensten transparant en op maat aanbieden.

KPN International richt zich op data- en ip-diensten voor wereldwijde corporate en wholesale klanten. Voor nieuwe internationale ip-telefoniediensten zocht KPN naar een facturatie-oplossing. Enerzijds moest deze oplossing flexibiliteit bieden om aanbiedingen op maat te kunnen maken en anderzijds wilde de internationale telecomdienstverlener zijn klanten gedetailleerd inzicht geven in de afgenomen dienstverlening.

KPN-klanten krijgen nu online inzicht in de details van de door KPN International geleverde diensten, waarmee zij kunnen verifiëren of de tariefafspraken en volumekortingen correct zijn verrekend. Behalve het verkrijgen van inzicht, kunnen klanten van de internationale telecomdienstverlener de factuurgegevens overzichtelijk en eenduidig verwerken in hun eigen boekhoudsystemen, waarmee zij hun administratieve proceskosten omlaag kunnen brengen.

Read more: http://www.computable.nl/artikel/nieuws/erp/4538944/1276992/calvi-helpt-kpn-met-voipfacturatie.html#ixzz20Kw5b6in



Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL