Ahold presenteert zes strategische pijlers van groeiversnelling

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 21/11/2011 07:18
Amsterdam, 21 november 2011 - Het management van Ahold presenteert vandaag een update van de strategie aan analisten en beleggers.

- Nieuwe loyaliteitsinitiatieven leidend tot 1 à 2 procent identieke omzetgroei
- Verdrievoudiging van online verkopen naar € 1,5 miljard in 2016
- Opening van minimaal 150 nieuwe gemakswinkels in Europa en ten minste 50 supermarkten in België in de komende vijf jaar
- Streefdoel 40% penetratie eigen merkproducten in de Verenigde Staten
- Wereldwijde toepassing van capaciteiten gebaseerd op het Ahold Retail Model
- Nieuw driejarig kostenbesparingsprogramma van € 350 miljoen
- Nieuw dividendbeleid: Het uitkeringspercentage wordt verhoogd naar 40 à 50 procent van de genormaliseerde nettowinst, bijdragend aan een aanzienlijke stijging van het dividend per aandeel over 2011



Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL