KPN draait betaling per minuut deels terug

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Algemeen advies 24/10/2010 12:07
HILVERSUM (AFN) - KPN gaat voor een deel van de klanten de kosten van telefoongesprekken niet meer naar boven afronden. Dat maakte KPN-bestuurder Babtiest Coopmans zaterdagavond bekend in tv-programma Kassa.

De afgelopen tijd zijn enkele mobiele belbedrijven overgestapt naar een nieuw afrekensysteem. Klanten betalen niet meer per seconde, maar per minuut. Dat betekent bijvoorbeeld dat een gesprek van 1 minuut en 10 seconden wordt verrekend als 2 minuten.

Alle klanten van KPN, Telfort en Hi die zonder het te weten per minuut betalen, worden teruggezet naar een abonnement waarbij weer per seconde wordt afgerekend. Ze moeten zich hiervoor wel aanmelden via de website van KPN. Ook maakte KPN bekend dat er een nieuw abonnement komt, waarbij wel weer per seconde wordt afgerekend.



Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL