Retailontwikkelingen op Retail's Big Show CTAC

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

23/02/2017 16:08
Elk jaar organiseert de Amerikaanse National Retail Federation in New York “Retail’s Big Show”: het flagship evenement voor retailers over de hele wereld. Dit jaar vond het evenement plaats van 15 tot en met 17 januari. Op de driedaagse beurs worden innovaties en ontwikkelingen besproken en getoond. Ctac’ers en retailspecialisten Frank Koppen, Monique Fermont en Frank Vink zijn in januari op studiereis naar New York geweest voor de beurs en een Store Tour langs de meest vernieuwende winkelconcepten in de stad. Het inzetten van Internet of Things, Virtual Reality, en beacons kwam veelvuldig naar voren in de stands.

Van beurs naar de winkel
Maar dan de praktijk… Tijdens een Store Tour in New York bleek dat het inzetten van deze technologieën geen toekomstmuziek meer is, maar dagelijkse praktijk. Van de Snap Inc. Spectacles naar sportgiganten Adidas en Nike, Sonos, kleding- en techwinkels: Overal werden technologieën ingezet om de service en beleving voor de klant te verbeteren.

Het Adidas Brand Center is de grootste Adidas-winkel van de wereld (> 4000m2). De hele winkel is ingericht als high school stadium en via slimme technologie in chips en een running track wordt in de winkel je manier van hardlopen minutieus gevolgd, op basis waarvan binnen drie minuten een advies volgt welke hardloopschoenen het beste bij jou passen. Nooit meer last van je knieën door de verkeerde schoenen dus. Demo’s van connected devices maar ook andere toepassingen zoals een interactieve passpiegel die suggesties geeft voor kledingcombinaties werden in de winkels gegeven, terwijl klanten er gebruik van maakten alsof ze nooit anders gewend zijn geweest.

Sonos heeft daarentegen een winkel ingericht waar je niets kunt kopen. In de cabines, ingericht als huiskamers, draait alles om de beleving van de producten. Geluidskwaliteit en de Sonos-stijl zijn de basis voor elk ontwerp.
Nieuwe of verder doorontwikkelde technologieën vormen in New York nu al de basis voor de beleving van de klanten van de retailers. Wij verwachten dat ook hier retailers op korte termijn met deze ontwikkelingen aan de slag zullen gaan.


Active as of 27 Feb 2017 17:27 CET
# ORDERS # SHARES BID PRICE ASK PRICE # SHARES # ORDERS
1 275 3,735 3,768 34 2
2 29 3,713 3,775 1.400 1
1 13 3,711 3,78 5.100 3
1 2.000 3,71 3,79 3.200 1
1 500 3,702 3,81 114 1
2 9.200 3,70 3,82 200 1
1 10 3,651 3,84 4.000 1
1 500 3,63 3,845 522 1
1 100 3,601 3,85 10.443 2
1 5.000 3,60 3,88 500 1
12 17.627 Total 25.513 14

TRADE ID DATE AND TIME PRICE NUMBER OF SHARES TYPE
59 27/02/2017 17:35:34 CET 3,728 663,00 Trading at last
58 27/02/2017 17:35:22 CET 3,728 275,00 Auction
57 27/02/2017 16:18:16 CET 3,768 13,00 Exchange Continuous
56 27/02/2017 16:01:13 CET 3,768 2,00 Exchange Continuous
55 27/02/2017 16:01:13 CET 3,768 10,00 Exchange Continuous
54 27/02/2017 15:46:50 CET 3,768 25,00 Exchange Continuous
53 27/02/2017 15:46:50 CET 3,768 10,00 Exchange Continuous
52 27/02/2017 15:44:32 CET 3,768 25,00 Exchange Continuous
51 27/02/2017 15:44:32 CET 3,768 10,00 Exchange Continuous
CTAC gesloten op EUR 3,728 -1,1ct vol. 9.188
Het dagelijkse patroon en terug zetten als de particulier daar GEEN invloed meer op kan hebben
FRAAI en dat is in de mintenhandel niet MOOI en weinig WAARD!



Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL