Ctac en Ask Roger! brengen telefoneren naar het volgende niveau met Enterprise Calling

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 27/05/2021 14:02
Microsoft Teams is synoniem geworden voor online vergaderen en samenwerken. Met Enterprise Calling van Ask Roger! en Ctac, kan ook ál het inkomende en uitgaande telefoonverkeer via Teams afgewikkeld worden. Bellen via Teams is goedkoper en eenvoudiger dan bellen via een traditionele telefooncentrale. Bovendien biedt Teams bellen allerlei mogelijkheden voor slimme integraties met bestaande bedrijfssystemen.

Bellen via Teams is mogelijk sinds begin 2020. Steeds meer organisaties verruilen hun traditionele telefooncentrale voor het gemak dat Teams biedt. Bellen via Teams doe je met je computer, met een mobiele telefoon of via een ‘gewone’ telefoon. De belkosten reken je af met Microsoft óf met een (eigen) telecomaanbieder.

Wie belt via Teams, kan bouwen op een veilige, efficiënte en gestroomlijnde belervaring. Al je voicemails, je belgeschiedenis, contactpersonen en instellingen vind je in één omgeving. Direct bellen vanuit chats, overal bereikbaar zijn met je vaste nummer, koppelen met WhatsApp; het kan allemaal. Ook het samenvoegen van meerdere gesprekken regel je eenvoudig in Teams, net als het bewaren van gesprekken in OneDrive of SharePoint. Behalve mogelijkheden voor reguliere telefonie, biedt Teams ook meer geavanceerde opties voor contactcentra.

Enterprise Calling van Ctac en Ask Roger!
Hoewel het gebruik van Teams betaalbaar en laagdrempelig is, vraagt het opzetten en onderhouden van bedrijfsbrede telefonie in Teams de nodige technische kennis, bijvoorbeeld op het gebied van telecom. Daarom ontwikkelden Ctac en Ask Roger! gezamenlijk de nieuwe dienst Enterprise Calling. Met Enterprise Calling laten Ctac en Ask Roger! organisaties optimaal profiteren van de vele mogelijkheden die telefonie via Teams biedt. Beide partijen organiseren samen het volledige proces voor de klant.

Zo optimaliseren Ask Roger! en Ctac jouw telefonie
Aan de hand van een bewezen succesvolle value discovery workshop stel je eerst vast hoe je communiceert en hoe je bereikbaar wilt zijn. Aan het einde van die sessie heb je goed in beeld hoe je telefonie optimaal inzet om medewerkers beter te ondersteunen én klanten optimaal te bedienen. Vervolgens zorgen Ctac en Ask Roger! er samen voor dat je verouderde traditionele telefooncentrale efficiënt plaatsmaakt voor Enterprise Calling via Teams. Hierbij hanteren we een betrouwbare, door Microsoft ontwikkelde aanpak.
Ctac en Ask Roger! helpen je bovendien bij het aanschaffen van de meest optimale licenties, zorgen voor passende afspraken met de juiste telefoonprovider, dat jouw systeem in topconditie blijft en naadloos meebeweegt met jouw veranderende behoeften.

Ask Roger!
Ask Roger! creëert ultieme klantervaringen voor klanten van klanten en helpt bedrijven om beter en slimmer te communiceren. Daarbij speelt telefonie een rol. Maar denk ook aan andere technologieën zoals chat, spraak, WhatsApp en bots. Door de inzet van Artificial Intelligence en koppelingen met onderliggende CRM/back-end systemen creëert Ask Roger! verbeterde customer journeys. Ask Roger! wil zo happy customers crëeren, nu en in de toekomst. Het bedrijf heeft diepgaande ervaring op het snijvlak van telecom en Microsoft Teams. Behalve Microsoft Certified Partner is Ask Roger! ook partner van onder meer Vodafone, Tele2 en T-Mobile.

Ctac
Microsoft Gold Partner Ctac helpt grote organisaties bij het waarmaken van hun ambities. Dat doet het beursgenoteerde bedrijf onder meer door organisaties in retail, wholesale, real estate, manufacturing en professional services te helpen om hun kosten te optimaliseren, marges te verhogen, processen te stroomlijnen en ze in staat te stellen om hun klanten optimaal te bedienen. Onderdeel van het aanbod van Ctac is de Modern Workplace. Dat is een digitale werkplek waar mensen efficiënt, veilig en eenvoudig online samenwerken. De Modern Workplace van Ctac maakt onder meer gebruik van oplossingen van Microsoft zoals Teams en SharePoint. Uiteraard maakt bellen ook een belangrijk onderdeel uit van die moderne werkplek. Ctac is als geen ander in staat om telefonie volledig te integreren met bedrijfssystemen van onder meer SAP en Microsoft.

Meer weten?
Wil je meer weten over Enterprise Calling van Ask Roger! en Ctac? Neem dan contact op met Ron Janssen via 06-29591943.
Ask Roger! en Ctac organiseren op dinsdag 14 september bovendien een round table over Enterprise Calling waarin alle aspecten van bellen met Teams aan bod komen. Voor meer info over deze kosteloze sessie, vraag het Ron Janssen.




Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL