Blije gezichten op Qurius seminar “CRM helpt…..!”

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 13/06/2009 09:57
Afgelopen dinsdag 9 juni 2009 organiseerde Qurius voor haar klanten het seminar ‘CRM helpt….! Een evenement bedoeld om deze gebruikers van Microsoft Dynamics NAV of AX, te overtuigen van de kracht en de mogelijkheden van Microsoft Dynamics CRM.

Qurius en haar klanten waren te gast bij het centraal gelegen Microsoft Innovation Center te Barneveld. Ruim 30 mensen van meer dan 20 klanten hadden tijd vrij gemaakt om zich te laten informeren over de uitgebreide mogelijkheden van Microsoft Dynamics CRM. Gezien de verschillende achtergronden en bedrijfsactiviteiten van de deelnemende klanten, kunnen we concluderen dat de belangstelling voor relatiebeheersoftware erg breed is.

Tim Wolff, Manager Marketing & Strategy bij Microsoft, opende de dag met een over de definitie van CRM (Customer Relationship Management) en de visie van Microsoft rondom dit Dynamics-product. Hierna ging Gerard Schaap, Directeur Marketing bij Qurius, dieper in op de mogelijkheden van de software en maakte hij een vertaalslag naar de dagelijkse uitdagingen op het gebied van verkoop, marketing en service. Ook werd verduidelijkt wat nu de wezenlijke verschillen zijn tussen Microsoft Dynamics CRM en de CRM-module uit hun huidige ERP-oplossing.

Na een korte pauze was het tijd voor twee parallelsessies. De bezoekers konden kiezen uit een sessie over slimme toepassingen van Microsoft Dynamics CRM als marketingcampagnes, mobiel werken, workflows en forecasting. Of men kon een sessie bijwonen waar werd ingezoomd op de flexibiliteit van Dynamics CRM bij het inrichten van processen. De C in ‘Customer Relationship Management’ hoeft namelijk niet altijd een ‘Customer’ te betreffen, maar kan net zo goed een patiënt, leverancier, delinquent of huurder zijn. Met andere woorden, CRM heet eigenlijk XRM, waarbij de X branchespecifiek is.

Om Microsoft Dynamics CRM tastbaar te maken konden bezoekers vervolgens de oplossing aan den lijve ondervinden. In deze speciaal ingelaste sessie kon men, onder begeleiding van ervaren consultants, zelf achter een pc op een interactieve manier de mogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid van de CRM-applicatie ervaren. Met name deze sessie werd zeer gewaardeerd en keerden de meeste bezoekers tevreden huiswaarts.

Wilt u de volgende editie bijwonen? Houd dan onze speciale CRM-site in de gaten www.qurius.nl/crm






Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL