Corio gaat samenwerking aan met Boxpark

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 17/11/2011 10:51
We zijn zeer verheugd te kunnen aankondigen dat Corio een overeenkomst heeft getekend met Boxpark om de uitbreidingsmogelijkheden van hun unieke concept, de 'pop-up mall', op het Europese vasteland te onderzoeken.

Boxpark en Corio delen een visie over de groeiende vraag naar flexibele en bruisende winkellocaties. De bundeling van onze krachten op het gebied van specifieke kennis van de detailhandel, consumentenbehoeften en ons netwerk zal wederzijds tal van voordelen opleveren.

Boxpark opent haar eerste pop-up mall in december 2011 in de bruisende stedelijke omgeving van Shoreditch in Londen. De mall bestaat uit ruim 60 'box shops', met daarin o.a. restaurantjes en vrijetijdsvoorzieningen, met een unieke constructie die gebaseerd is op zeecontainers. De verhuur, marketing en het operationele management worden verzorgd door Boxpark. Boxpark is er in geslaagd een bijzondere set internationale, gerenommeerde merken en nichemerken aan te trekken, zoals Nike, 55 DSL, Puma, Lacoste, Dockers, New Era, North Face en Vans. Meer informatie vindt u op www.boxpark.co.uk.

Het concept van Boxpark is een tastbare winkelvorm die voortkomt uit algemene trends in de consumenten-, retail- en vastgoedmarkt ten aanzien van flexibiliteit, authenticiteit, onconventionele benaderingen en het actief betrekken van de consument. De laatste jaren heeft Corio een strategische visie ontwikkeld voor het creëren van 'Favourite Meeting Places' gekoppeld aan de ambitie van 'Expanding our Business' in haar winkelcentra.

Tijdens de Mapic 2011 hebben Corio en Boxpark hun samenwerkingovereenkomst getekend.

Quote Gerard Groener (CEO Corio):
''We zijn bijzonder enthousiast over de samenwerking met Boxpark. De combinatie van ondernemerschap en winkelexpertise van Boxpark met het locatienetwerk en de financiële slagkracht van Corio zorgt straks voor levendige gebieden in de stad en biedt retailers een prachtige showcase en de mogelijkheid om hun bedrijf te laten groeien. En het stelt Corio in staat om de nieuwe trends toe te passen in hun winkelcentra ter versterking van de filosofie van de Favourite Meeting Place.''

Quote Roger Wade (CEO Boxpark):
''Ik kijk echt uit naar de samenwerking met Corio. We hopen met ons concept van de pop-up mall en de ervaring van Corio een bijzondere en spannende belevenis voor de consument te creëren.''

Profiel Corio
Corio is één van de grootste beursgenoteerde beleggers in en beheerders van retailvastgoed in Europa. De portefeuille van € 7,5 miljard bestaat voor 96% uit winkelcentra in Nederland, Frankrijk, Italië, Spanje, Duitsland en Turkije. Corio heeft een strategische visie en ambitie ontwikkeld voor het creëren van 'Favourite Meeting Places' en 'Expanding our Business' in haar winkelcentra.

Profiel BOXPARK
BOXPARK is een frisse revolutie op winkelgebied. BOXPARK stript zeecontainers en bouwt deze tegen lage kosten en met een laag risico om tot unieke 'box shops'. Voeg een unieke mix van internationale modemerken, kunst, lifestylemerken, galeries en cafés toe en je hebt 's werelds eerste 'pop-up mall'. De naam verwijst naar de flexibiliteit van de basale bouwstenen: ze kunnen letterlijk overal ter wereld opduiken! BOXPARK is een radicaal concept. Het is geen doorsnee winkelcentrum, maar een levende, creatieve gemeenschap van merken.

Dit is een vertaling van het Engelse persbericht; het Engelse persbericht is leidend.





Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL