Qurius levert Reverse Logistics platform aan Spring Global Mail

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 10/05/2012 11:28
ALTBOMMEL, 10 Mei 2012 - Spring Global Mail, één van 's werelds grootste aanbieders van internationale postdiensten voor de zakelijke markt, implementeert een geheel nieuw IT platform voor de Reverse Logistics dienstverlening van Spring. Het systeem is ontwikkeld door Qurius en heet RADAR.Het draait nu in een pilot productieomgeving van Spring en een verdere uitrol in Europa staat gepland voor de komende maanden.

Reverse Logistics dienstverlening neemt sterk toe. Verkoop via internet groeit explosief en webshops bieden hun klanten steeds vaker een retourproces aan. Daarnaast zijn er veel eindklanten die een product retour willen sturen voor vervanging, reparatie, recycling of vanwege een recall actie. Met het nieuwe systeem is Spring in staat om een sterk gedifferentieerde dienstverlening aan te bieden aan haar zakelijke klanten. De oplossing van Qurius is maatwerk en is gebaseerd op Microsoft technologie. De opdracht is substantieel voor Qurius en bestaat uit de ontwikkeling en het beheer van het systeem.

Mark Eldridge, Marketing en Business Development Director bij Spring: “Onze Business Development en IT teams hebben zeer nauw met Qurius samengewerkt om RADAR te realiseren. We hebben het project succesvol door een aantal ontwikkelsprints geloodst waarbij het project binnen de gestelde tijd en het gestelde budget is gebleven. Met RADAR werkend, kijken we ernaar uit de voordelen van dit nieuwe platform met onze klanten te delen. Voordelen die betrekking hebben op de orderverwerking, het retourproces zelf en de management informatie die daarop volgt, dit alles om de aftersales dienstverlening die aan een consument geboden wordt nog beter te maken.”

Spring Global Mail
Spring Global Mail is een van de grootste onafhankelijke dienstverleners ter wereld van internationale postdiensten voor zakelijke klanten. Spring biedt zijn klanten innovatieve oplossingen aan voor grensoverschrijdende poststukken, pakketten en retouren. Voor het managen van retouren biedt Spring zijn Reverse Logistics service aan waarbij elk Europees postkantoor een potentieel afleverpunt is. Deze dienst is gebruiksvriendelijk, kosten effectief en geldt voor producten in alle fasen van hun leven (internet-, reparatie-, recall-, en recycle retouren). Kijk voor meer informatie op: www.springreverselogistics.nl Of neem contact op met Jeroen Weers: Jeroen.Weers@springglobalmail.com; +31 (0)20 500 8222.



Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL