Qurius in Dynamics AX for Retail Conference in Nice

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 24/01/2012 17:47
De consument van vandaag op zoek bent naar een complete winkelervaring
Technologische innovatie staat nu retailers om middelgrote en grote tot zeer dynamisch en biedt een complete winkelervaring van de consument met innovatieve oplossingen voor multi-channel management, winkelactiviteiten, merchandising, mobiliteit en nog veel meer. Hierdoor kunnen retailers op de markt kennis te vergaren om te werken met behendigheid, overtreffen van de verwachtingen van de consument, en blijvende klantenbinding te bevorderen.

In tegenstelling tot het verleden software retailer, Retail oplossingen bieden krachtige moderne scenario's, rolgebaseerde inkoop, via meerdere kanalen met een modern en bieden een uniforme technologie. Middelgrote of grote retailer concurreert op service en de relatie met klanten, die een goede investering in de technologieën in verband met e-commerce, POS (point of sale) en CRM (relatiebeheer met klanten) vereist . Het doel is het ondersteunen van multichannel interactie, zoals "online kopen en verzamelen in store" of "online kopen en terug te keren in petto", terwijl u volledig begrijpen van de eisen van de consument en bieden volledige ondersteuning voor elk van de hun aankopen. Daarnaast, steun is beschikbaar voor verkoop via mobiele sociale netwerken is de sleutel en kan nu promoties, kortingen, of coupons aanbieden via deze media en het creëren van nieuwe mogelijkheden voor klantenbinding.

Multichannel CRM-toepassingen, in combinatie met de loyaliteit oplossingen om u te helpen behouden van klanten en groei van de waarde van de orders, door passende items aan de klant profiel op basis van hun aankoop geschiedenis. Dit vermindert de complexiteit van het beheer en maakt retailers zich te richten op wat echt belangrijk is: trainen van medewerkers om productiever en persoonlijke service te bieden als een differentiële waarde.

Dit vereist krachtige oplossingen, wendbaar en gemakkelijk te Retail processen te verbinden van begin tot eind, waardoor groei te stimuleren en de relaties met klanten te bevorderen. Niet monolithisch, schaalbare oplossingen die het mogelijk maken de modules worden geactiveerd als dat nodig is. Oplossingen die de flexibiliteit van de andere gereedschappen leverage al in het bedrijf en snel en gemakkelijk verspreiden naar nieuwe locaties en geografische gebieden als het bedrijf groeit. Zowel de wolk en in haar faciliteiten, u bepaalt hoe u de diensten die wij IT-oplossingen voor Retail consumeren.

Grote softwareleveranciers zich bewust zijn van deze retail behoeften. Op 17 november, en binnen het Microsoft Dynamics AX 2012 technische conferentie in Nice, Microsoft voerde een beperkte tijd om een ​​reeks van partners gespecialiseerd in de distributie en detailhandel, waarbij hij de nieuwigheden van de nieuwe versie 2012 ERP-oplossing voor de retail sector, "Dynamics AX voor de Retail." Deze geavanceerde oplossing bouwt voort op het krachtige Microsoft Dynamics AX ERP-systeem, en bevat tal van verbeteringen die een aanzienlijke verbetering van de doelstelling om grote winkelketens, die geïntegreerd controle van de verkooppunten, winkels, aan-en verkopen vereisen, financiën en complete logistieke management. Microsoft heeft bevestigd dat de 2012 versie van Dynamics AX voor Retail zal beschikbaar zijn in februari 1 in 25 landen, waaronder Spanje.

Als vernieuwende elementen geïntroduceerd Store Database, tickets voor het openen en sluiten van een doos of in een andere multi-channel platform dat on-line winkels in eigendom of van derden marktplaatsen (eBay, Amazon etc. ....) integreert Door de Commerce Services voor Dynamics. Op het gebied van klantenbinding biedt de mogelijkheid om individuele winkel promoties, concurrentie en koppelingen naar bestaande promoties campagnes. De reus van Redmond toont de betrokkenheid bij haar klanten en partners door middel van investeringen en continue verbetering van haar oplossingen, en behoudt haar vaste voornemen om de retail sector, beschouwd als een van de belangrijkste sectoren in hun verticale strategie.

De Retail sector is dramatisch veranderd in de afgelopen 10 jaar, en is waarschijnlijk veel veranderen in de komende tien. De lijnen vervagen markt. Kunnen worden weergegeven op de concurrenten uit andere sectoren, zoals de mega-retailers naar nieuwe divisies openen en hetzelfde te verkopen.

Het is essentieel om bedreigingen en kansen van prioriteiten en te weten welke categorieën en lijnen en wat te laten verdedigen, bouwen en te bevorderen klantentrouw om de marktpositie te verdedigen in wat is de basis om andere te voeren en relaties om internationale groei te versnellen bouwen . De nieuwe technologische oplossingen voor Retail zijn een grote hulp om te werken met behendigheid en het bereiken van de doelstellingen.

Julio Moreno, hoofd van de distributie en retail sector Prodware Qurius en Product Manager voor Microsoft Dynamics AX 2012 Retail

Hier het spaanse bericht.
Qurius en la Dynamics AX for Retail Conference en Niza
Los consumidores de hoy buscan una experiencia de compra completa
La innovación tecnológica permite hoy a las empresas minoristas medianas y grandes ser altamente dinámicas, ofreciendo una experiencia de compra completa al consumidor con soluciones integrales e innovadoras para la gestión multicanal, las operaciones de almacén, el merchandising, la movilidad y mucho más. Esto permite a los minoristas obtener conocimiento del mercado, operar con agilidad, exceder las expectativas de los consumidores, y fomentar la lealtad duradera de sus clientes.

A diferencia del software detallista del pasado, las soluciones modernas para Retail ofrecen potentes escenarios de compra basados en roles, a través de múltiples canales con una oferta moderna y una tecnología unificada. El detallista mediano o grande compite en el servicio y en la relación con los clientes, lo que requiere una inversión sólida en las tecnologías asociadas al comercio electrónico, las TPV (puntos de venta) y el CRM (gestión de la relación con los clientes). El objetivo es sostener interacciones multicanal tales como "comprar por Internet y recoger en tienda" o "comprar por Internet y devolver en tienda", a la vez que debe entender a fondo los requisitos de los consumidores y dar un soporte completo para cada una de sus compras. Además, disponer de soporte para la venta a través del móvil o de las redes sociales actualmente es clave y permite ofrecer promociones, descuentos, o cupones a través de estos soportes y crear nuevas oportunidades para la fidelización del cliente.

Las aplicaciones de CRM multicanal, en combinación con las soluciones de fidelización le ayudarán a retener a los clientes y a hacer crecer el valor de los pedidos, ofreciendo artículos adecuados al perfil del cliente según su histórico de compras. Esto reduce la complejidad de la gestión a los minoristas y permite centrarse en lo más importante: capacitar a los empleados para ser más productivos y ofrecer un servicio personalizado como valor diferencial.

Para ello se necesitan soluciones potentes, ágiles y sencillas que conecten los procesos de Retail de punta a punta, ayudando a impulsar el crecimiento y fomentar las relaciones con los clientes. Soluciones escalables y no monolíticas, que le permitan ir activando los módulos a medida que sean necesarios. Soluciones que aprovechan la flexibilidad de las demás herramientas informáticas que ya están en la empresa y que se extienden rápida y fácilmente a nuevas ubicaciones y áreas geográficas cuando el negocio crezca. Tanto en la nube como en sus instalaciones, podrá decidir de qué manera se consumen los servicios que le proporcionan las soluciones IT de Retail.

Los grandes fabricantes de software son conscientes de estas las necesidades del minorista. El pasado 17 de noviembre, y dentro de la Microsoft Dynamics AX 2012 Technical Conference celebrada en Niza, Microsoft realizó una jornada limitada a un conjunto de partners especializados en distribución y retail, durante la cual se presentaron las novedades de la nueva versión 2012 de la solución ERP para el sector de distribución minorista: “Dynamics AX for Retail”. Esta avanzada solución toma como base el potente sistema ERP Microsoft Dynamics AX, e incorpora numerosas mejoras que elevan significativamente el target hacia las grandes cadenas de Retail, que precisan de un control integrado de puntos de venta, almacenes, compras y ventas, Finanzas y una completa gestión logística. Microsoft confirmó que la versión 2012 de Dynamics AX for Retail estará disponible el próximo 1 de febrero en 25 países, entre ellos España.

Como elementos innovadores, se presentó Store Database, que permite abrir tickets en una caja y cerrarlos en otra o la plataforma multi-canal que integra tiendas on-line propias o marketplaces de terceros (ebay, amazon… etc.) a través de los Commerce Services para Dynamics. En el área de fidelización de clientes incorpora la capacidad de promociones en tiendas individuales, concurrencias y vinculación a campañas de las promociones existentes. El gigante de Redmond demuestra así el compromiso con sus clientes y partners mediante la inversión y mejora continua de sus soluciones, y mantiene su decidida apuesta por el sector de distribución minorista, considerándolo como uno de los sectores claves en su estrategia vertical.

El sector de Retail ha cambiado drásticamente en los últimos 10 años, y es probable que cambie mucho más en los próximos diez. Las líneas del mercado se están desdibujando. Quizás aparezcan en el sector competidores provenientes de otro, como mega-detallistas que abran nuevas divisiones y que vendan lo mismo.

Es básico priorizar amenazas y oportunidades y saber qué categorías y líneas defender y cuáles abandonar, construir y fomentar la fidelidad de los clientes para defender la posición de mercado en la qué se está como base para entrar en otros y crear relaciones para acelerar el crecimiento internacional. Las nuevas soluciones tecnológicas para Retail son de gran ayuda para operar con agilidad y lograr los objetivos propuestos.

Julio Moreno, Responsable del sector de Distribución y Retail de Qurius Prodware y Jefe de Producto Microsoft Dynamics AX 2012 for Retail




Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL