Heeft verkoop Buzz voor KLM een andere reden?

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Algemeen advies 05/02/2003 08:12
Met de verkoop van prijsvechter Buzz aan het Ierse Ryanair heeft KLM denken de weg open gemaakt voor de overname van Martinair.
Door deze verkoop zal KLM voor de NMA het laatste probleem hebben weggenomen.
Het zal ons dan ook niet verbazen als binnenkort het bericht komt dat KLM volledig eigenaar is geworden van Martinair. Dan is Nedlloyd van die dochter verlost en KLM kan haar strategie uitzetten.
Over de prijs van Buzz worden; koopje en er zat nog veel geld in de Kas gezegd! Als KLM zo haar doel kan bereiken, dan moet je weleens wat doen.
Want nog niet zolang geleden zei KLM, wij zien wat in deze prijsvechter en dan nu wel plotseling deze verkoop! Daar moet een andere reden voor zijn. Een financieel blad schreef over een zwalkend beleid bij KLM, dat zou kunnen, maar als je verder denk, zal er druk geweest zijn voor deze verkoop.
Over het beleid bij KLM hebben wij ook zo onze gedachten, de schade van de Alitalia liegt er niet om en waarom geen claim bij de advokaat? Dat vinden wij erger dan deze (goedkope) verkoop.



Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL