'Verkeerde stap voorwaarts van de ING'

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Beleggingsadvies 25/11/2014 09:32
Er wordt lovend gesproken over de reorganisatie bij de ING, maar is dat wel doordacht?
Als alle banken zo gaan doen, dan zullen de fraude zaken "ontelbaar" worden.
Wij kennen de banken als onze broekzak en laten we dit zeggen, het persoonlijke contact al "vroeg" bepaalt de kennis van en over je klanten. Hoe zit de klant in elkaar en wat is de moraliteit van de klant en dat kan je later als die kennis er niet is "goed" opbreken.
Het internet gebeuren wordt wel groter en als de klant niet meer aan de balie komt, dan ken je de klant niet meer en de "onverschilligheid" zal gaan groeien.
Is de klant nog wel "KONING" en zijn de banken niet een verlengstuk van de Overheid geworden? Als je ziet waar is de privacy van de klant nog op financieel gebied, dan is die naar de Overheid nihil. Alles kan de overheid inzien van de klanten.
Moet de KLANT niet zelf verantwoording afleggen naar de Overheid toe?
Waarom hebben de banken die taak overgenomen? Wettelijk bepaald horen wij U al zeggen, maar wie bepaalt de WET. Niet alleen de Kamers in Nederland en wat meer oppositie van de Banken en kosten berekening naar de Overheid voor verleende diensten (extra) had meer op z'n plaats geweest.

Door te stellen, er komen geen klanten meer binnen het bankgebouw, daar hebben de banken het zelf naar gemaakt.
Welke kennis zit er nu nog achter de Balie? Zij kennen de klanten nauwelijks en welke "domme" vragen worden er niet gesteld aan de persoon VOOR de balie.
Het is een schande en als je een "diepere" vraag hebt dan moet er een afspraak gemaakt worden en is dat "SERVICE"! Die afspraak kan soms veel later, dat is tegenwoordig toch achterhaald!

Als er weer een ouderwetse bank komt die service gaat verlenen, dat kan die bank de eerste 14 dagen zeker niet dicht, want de rij wachtenden is zo lang en er komt maar geen einde aan.

De tegenwoordige onpersoonlijkheid van de Banken straalt ervan af en dat schaadt het wederzijdse vertrouwen ernstig.

Er is nog niets verandert aan de mentaliteit van de banken, dan voor de crisis.
Eerst ikzelf (bank/persoonsbonus) en dan de klant.
Want nog steeds gaat het over de RUG van de klant!

Verbeter de wereld en wordt weer eens DIENSTBAAR voor de klant.
Alles tegen betaling en service HOMAAR!

Wie verzieken de beurshandel?
Wie verzieken de valutahandel?
Wie hebben het belang van de klanten geschaad?
Wie moeten straks die schadeclaims ophoesten die de banken hebben gekregen?
Wie zetten bedrijven vaak ten onrechte tegen de MUUR in even moeilijke tijden?
Wie krijgen de schade vergoedingen die ten koste van de klanten ging?!

En zo hebben wij nog een verder opsomming van klachten over de banken.
Ze lenen je een paraplu en als het begint te regenen dan halen ze de paraplu terug!!




Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL