BRBCARD selecteert Gemalto om opt-in mobiele marketingcampagnes in Brazilië aan te bieden

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Overig advies 26/01/2017 16:01
Amsterdam, 26 januari 2017 - Gemalto (Euronext NL0000400653 GTO), wereldleider in digitale beveiliging, is door BRBCARD uitgekozen om zijn innovatieve Mobile Engagement and Monetization-dienst aan meer dan 400.000 klanten in Brazilië aan te bieden. BRB Card is de entiteit voor de uitgifte van kaarten die direct is gekoppeld aan BRB Bank, de staatsbank van Brasilia. Het innovatieve smart message-kanaal verbetert de klantencommunicatie en -tevredenheid aanzienlijk, en maakt opt-in mogelijk voor gebruikers van mobiele toestellen, om van hoogstaande en interactieve communicatie en promoties van BRB te kunnen profiteren.

BRBCARD zal Gemalto's oplossing gebruiken om te communiceren en de relaties met zijn klanten te versterken, vooral met klanten uit overheidsdiensten, die hun loon ontvangen via BRB. De oplossing stuurt opt-in interactieve en intuïtieve tekstboodschappen naar een inactief scherm van een toestel. Gebruikers kunnen de boodschap snel lezen en ofwel een gesprek aangaan, ofwel de boodschap verwijderen in één klik. De dienst streeft ernaar de opt-in percentages van gebruikers te maximaliseren, door BRBCARD een geprivilegieerde toegang te bieden tot hun klanten voor andere mobiele marketingcampagnes (zoals het recupereren van krediet, het deblokkeren van kaarten, tevredenheidsenquêtes, verzekering). Bovendien hebben de grootste mobiele operatoren in Brazilië hun aanbod compatibel gemaakt met de dienst, waardoor ze de klanten van BRBCARD een consistente gebruikerservaring kunnen bieden, ongeacht van het model van hun mobiele toestel of de leverancier van mobiele diensten.

"Gemalto zal ook instaan voor de beheerdiensten rond het ontwerp en de analyses van de campagne, om het succes van onze programma's te maximaliseren en ons in staat te stellen te focussen op de uitbreiding van onze diensten voor onze gewaardeerde klanten, die van ons afhangen voor de ontvangst van hun loon en andere diensten, en om ons te richten op nieuwe, veeleisende doelgroepen, zoals bv. de millennials," zegt Humberto Augusto Coelho, Products and Technology Director bij BRBCARD. "Relaties staan centraal in ons bedrijf en deze oplossing zal ons helpen om onze database sterker te maken en te doen groeien."

"Nu de penetratie van mobiele toestellen in Brazilië 1141% bedraagt, gebruikt BRBCARD de sterkte van het smart message-kanaal om hun op toelating gebaseerde marketingbeheer te optimaliseren, met klanten te communiceren en de promotie van diensten te verbeteren," zegt Rodrigo Serna, President for Latin America bij Gemalto. "Gemalto's Mobile Engagement and Monetization-oplossing levert betere resultaten op dan sms-campagnes en biedt superieure segmenteringsmogelijkheden om de relevantie van boodschappen aan specifieke groepen te verbeteren."

1 Bron: GSMA Intelligence - Q4 2016 - Exclusief cellulaire M2M-verbindingen






Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL