Strukton, relaiskasten voor treinbeveiliging en meer berichten

Alleen voor leden beschikbaar, wordt daarom gratis lid!

Algemeen advies 04/05/2017 14:02
Tot aan oktober 2017 levert Strukton Rolling Stock aan Bam Infra Rail 40 relaiskasten en 3 kV onderdelen voor de vervanging van de treinbeveiliging op het perceel ’t Gooi. Bam Infra Rail verzorgt de uitvoering van dit perceel en heeft Strukton Rolling Stock de opdracht gegeven de relaiskasten te leveren.

De opdracht voor Strukton Rolling Stock behelst:
40 Stuks relaiskasten type 45
4 Stuks tijdelijke 3kV voorzieningen
2 Stuks 3kV lastschakelaars
1 Stuks 3kV verdeelrek
2 Stuks werkzonekasten op basis van de SPC
Treinbeveiling
De opdracht is onderdeel van het Programma Vervanging Treinbeveiliging (PVT), één van de grootste treinbeveiligingsprogramma’s die de afgelopen jaren in Nederland hebben plaatsgevonden. Het Nederlandse spoor wordt op vele plaatsen nog beveiligd door traditionele relaisbeveiligingssystemen. ProRail startte voor de vervanging van deze systemen het Programma Vervanging Treinbeveiliging (PVT). De oude beveiligingssystemen moeten met dit programma worden vervangen door een toekomstvast en open systeem. In het programma worden de relaishuizen, treinbeveiligingssystemen en kabels vervangen.

EN
CO2-uitstoot in 2016 met 6,4 procent gedaald.
In 2016 daalde de CO2-uitstoot van Strukton Rail met maar liefst 6,4 procent. Strukton Rail is daarmee goed op koers om de langetermijndoelstelling te behalen. Een aantal highlights: CO2-uitstoot van 15.385 ton -> 6,4% daling absolute CO2-uitstoot
10% daling relatieve CO2-uitstoot (per miljoen euro geactiveerde productie)
-> ambitie 2% daling relatieve uitstoot ruim gehaald
Daling uitstoot leaseauto’s met 4,6%
Daling uitstoot productiemiddelen met 17,9%
Daling uitstoot woon-werkverkeer met 8,1%
Stijging uitstoot zakelijke mobiliteit met 23%
Stijging uitstoot door gas/elektra met 6,9%
Reductie uitstoot scope 1: 8%
Toename uitstoot scope 2: 11%
Reductie uitstoot scope 3: 8%

In de CO2-rapportage over 2016 is meer te lezen over de opbouw van de CO2-uitstoot en de voortgang van de maatregelen uit het reductieprogramma.

Dit is de laatste rapportage specifiek voor Strukton Rail. Met ingang van 2017 rapporteren Strukton Rail, Strukton Civiel, Strukton Worksphere en Strukton Integrale Projecten gezamenlijk over hun CO2-uitstoot en de maatregelen om de uitstoot te verlagen.
zie voor grafiek
http://www.struktonrail.nl/nieuws/2017/co2-uitstoot-in-2016-met-64-procent-gedaald/

AND

Feasibility study for Palmerah Tidal Bridge project by Tidal Bridge BV

03 May 2017
Tidal Bridge BV, a joint venture of Strukton International and DEC, has started the feasibility study for the Palmerah Tidal Bridge project in Indonesia. The Palmerah Tidal Bridge project has the National Strategic Project status, emphasizing the national interest. The project includes the construction of a floating bridge together with the world’s largest tidal power plant.
Palmerah Bridge at Larantuka Strait, East Flores, and a tidal energy power plant with an installed capacity of 18 MW to 23 MW, providing energy for more than 100.000 people.
After realising the first phase, the project may be followed by an extension and finalisation of the power plants to an installed capacity of 90 MW to 115 MW for more than half a million people.


“This milestone is an extraordinary momentum to show our knowledge and experience. It is great to have the opportunity to contribute to this state of the art product in Indonesia.”
André Hoogeveen, General manager Strukton Sustainable Energy
The bridge and tidal power plant will contribute to the development of the Eastern part of Indonesia and the connection between the islands by improving its infrastructure. Besides, it will have direct impact on the fishery and agro culture in the area, stimulate tourism and improve the access to education and health care on the longer term. The combination of the bridge with the tidal energy power plant makes this project unique in its kind. The planned location, Larantuka Strait, is highly suitable for the generation of tidal energy due to the water flows, and makes it possible for local people to benefit from the bridge in multiple ways.


“We are proud to contribute to this bridge with cutting-edge technology and the largest tidal power plant in the world and in so doing be able to increase the living standard of the people.”
Eric van den Eijnden, CEO Tidal Bridge
The start of this feasibility study follows the signing of the Head of Agreement in April 2016. It is the first project as part of the Dutch - Indonesian cooperation in the area of water works. The project is endorsed by the Dutch Ministry of Infrastructure & Environment, the Dutch Embassy in Jakarta, the Indonesian province NTT, the Ministry of Energy, Public Works & Marine, and the Indonesian Embassy in The Hague.

Further information about Tidal Bridge: www.tidalbridge.com



Beperkte weergave !
Leden hebben toegang tot meer informatie! Omdat u nog geen lid bent of niet staat ingelogd, ziet u nu een beperktere pagina. Wordt daarom GRATIS Lid of login met uw wachtwoord


Copyrights © 2000 by XEA.nl all rights reserved
Niets mag zonder toestemming van de redactie worden gekopieerd, linken naar deze pagina is wel toegestaan.


Copyrights © DEBELEGGERSADVISEUR.NL